Vem gör så?

Var precis ute på en runda med hundarna och vet ni vad jag fick se när jag skulle gå ut genom trapphusdörren? Jo någon sjuk j*vel hade kletat hela dörrhandtaget (på utsidan) fullt med bajs! Hur sjuk är inte det?! Är helt säker på att det var människobajs också vilket gör det hela ännu sjukare. Vem tar sitt bajs och kletar det på ett dörrhandtag bara för att jävlas?! Usch jag håller på att kräkas bara jag tänker på det :S Kommer ni ihåg att jag berättat tidigare att någon skitit precis bredvid dörren, undrar om det är samma person? Samma sjukt stört äckliga person. Asså det här är ju inte klokt! Usch usch usch!!!!! Tur att det finns en annan ingång som jag kunde ta på vägen tillbaka, dock är den lite omständig men vad gör man inte :P FY!!

Nu till något roligare!
Arne hade nyss ett av sina knäppryck som jag brukar berätta om för mina nära men som sällan någon mer än jag och Jonas får uppleva. Men den här gången lyckades jag få fram filmkameran och filma det hela *fniss* Har tittat på det några gånger nu och skrattat som tusan, han är verkligen inte helt OK i huvudet ;D Men söt är han min skatt! Men till sak, tänkte jag skulle lägga ut klippet här på bloggen så fort J kommer hem och hjälper mig med kameran :P haha Det kan vara kul att se va?

Kommentarer
Postat av: Ebba Hesselgård :)

Det skulle vara jätte kul att se :) <3

2009-09-05 » 21:19:35
Postat av: Ebba Hesselgård :)

Det skulle vara jätte kul att se :) <3

2009-09-05 » 21:20:05
Postat av: Annette

Vi väntar på filmen. Var J trött igår efter jobbet. Ska bli kul att se den. :)

2009-09-06 » 09:52:03
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella