Jobbigt med alla val

Idag är jag vrååååål förkyld :'( Började bra men för ca 1h sedan slog det till. Nu får jag ingen luft!

Jeansen kom idag, bild kommer snart. Kamera på laddning!

Har lite twist om min utbildning. Tänk om jag vill jobba med mindre barn? Hur som helst vill jag inte ha gymnasieelever. Jag vill ha underbara problembarn och inga MVG-galningar som gör allt för att skapa debatt. Ooja jag själv som gymnasieelev är min värsta mardröm! Men jag kom på lösningen, jag läser väl inte till gymnasielärare då utan bara senare lärare! 90hp engelska, spetskompetens, och 90hp vad som helst typ 30 hp franska och sedan 60hp vad som faller mig in! Me like!:)
Och det bästa av allt är att jag löste det helt själv, pratade med syon men kände mig inte helt nöjd så jag genomsökte webben och fattade mitt beslut snabbt och enkelt! Precis som jag vill ha det.

Nu ska jag äta lunch och plugga lite, återkommer!

Kommentarer
Postat av: ebba :)

Sv: tack , ganska goda blev de också ! :)

Joo , det är lite skönt att man inte behöver sätta sig och plugga det första man gör efter skolan ;)

Hur är det själv ?

Hälsa Jonas och Arne !

PUSS EBBA <3

2010-01-27 » 16:13:48
URL: http://hesselgards.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är så klok;)

2010-01-27 » 19:33:17
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella