Livet

Har inte skrivit på bloggen på länge men är det vid nått tillfälle som man ska ha en blogg så är det vid detta. När man vill skriva av sig om saker som hänt och som tynger en. Dethär inlägget är för mig, läs den som vill, men det är skriver enbart för mig!



Det är svårt att sätta ord på känslor man fått av hemska rykten man hört. Ett vackert ljus har slocknat på vår jord alldeles för tidigt. Vi har inte haft kontakt på flera år men genom ALV är man alltid bundna till varandra. En liten familj.


Alla mina tankar och all min kärlek går ut till dig min fina Emil, coola Abbe och busiga Birk!


Vila i frid <3


Kommentarer
Postat av: Babyface

:( <3

2010-06-20 » 02:32:16
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du har haft en ponny som heter Simsalabim? Jag har en ponny som heter La Bim, vi kallar henne Bimman. Är född 2001. Kommer in på den här hemsidan via Kristina Wargs hemsida när jag söker på ponnyns namn. Jag tror min ponny är efter den

2011-10-17 » 21:42:07
Postat av: Malin

Hej ! Jag vill veta samma fråga som komentaren innan. Jag är nämligen flickan som äger LaBim ( bimman ) . Svara gjärna på min blogg!

2012-04-22 » 20:39:27
URL: http://malinjacobssson.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella