Mysig fredag

Idag har jag och älsklingen varit på A6 på förmiddagen, vi var även inne på Ikea för jag skulle ha lite rosa ljus som börjar brinna ur här hemma men de var självklart slut. Typiskt! Men blev lite annan shopping från HM, bland annat en kavaj jag tänkte främst ha på min VFU för att se lite vuxen ut :P, och ljus från Åhlens. J köpte jätte fina skjortor från MQ, en svart emilio (tror jag det var) och en ljust grå/blå Lyle and Scott. Sweet!

Ikväll blir det jobb på kåren och J ska ut med sina kompisar, kommer tydligen lite grabbar från Vimmerby :)

Men dagens bästa måste nog ändå vara att våra Pedsex tröjor har kommit som vi har väntat på i över ett halvår. Blir nice att kunna traska runt i den nu och även ha på oss de på öppethus imorrn :D Ska visa bilder när jag får den sen, glömmer jag så får ni påminna mig :P








Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella