Kaffebönan med Anna

Nu ska jag dra och fika med min lilla söta Anna. Blir favoriten, Kaffebönan! Ska skriva en Essay om Alice's adventures in Wonderland and through the looking-glass så har påbörjat en kladd jag ska skriva färdigt när jag kommer tillbaka sedan. Ikväll kommer även familjen. Lillasyster spelar tennismatch här så då blir det lite mys på kvällen med sushi och lite annat smått och gott :)

Nej nu måste jag springa, ska ta ut pengar innan vi ska ses vid 12, tur att jag bor så nära annars skulle jag vara lite sen nu ;)

Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, rätt åt mig att du var lite sen jue ;)



O så himla mysigt där! Får bli en repris snart igen :)



Puss!

2010-03-06 » 18:06:14
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella