Söndag

Åh jag är så besviken på att Anna vann igår, Salems låt hade gjort sig så mycket bättre i den europeiska konkurensen. Hennes låt var jätte bra, inget ont så, bara det att jag tror vi har gjort en Sverigetabbe igen som vi gör varje år.

Aja till något roligare, idag ska vi gå på Alicie i underlandet, ÄNTLIGEN! Ska bli så spännande att se den verkligen. Är sugen på att se Robert Pattisons nya film Remember Me snart också så den ligger näst på listan.

Kom på att jag inte har visat en ny tunika jag köpte för evigheter sedan men som jag väntar på lite bättre väder innan den kan användas. Den är från Kappahl som har en väldigt fin vårkollektion btw.



Nu ska jag plugga lite engelska inför morgondagen!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella