Äntligen hemma

Sitter och tittar på Den Utvalde, lite halvt och halvt. Det jag egentlig försöker göra är att skriva ihop lite om Arne men blir mest gulligullaktigt så måste strukturera upp det hela lite mer :P *fniss*

Ikväll kom de äntligen hem från Mallorca, familjen vill säga, och det var så roligt att få se dem igen. Även att det bara är en vecka sedan! De var så sjukt bruna allihop, blir så avundssjuk! Hade varit 35 grader både i luften och i havet. En del har turen på sin sida, helt klart. Fick en massa fina presenter också både jag och Jonas. J fick en flaska whiskey och en lite skämt present, fast mycket sanning ligger bakom ;D haha och jag fick 2 mascaror, 2 läppglans, ett jätte fint armband, en söt topp och en skylt formad som ett hjärta där det stod "The world's best sister" på (fick den av Alicia ofc, hon är så söt). Arne fick en groda som han leker med, en mjukisgroda! *skratt* Sedan fick vi en stor ask med wine gums! Mums...

J har redan gått och lagt sig, han var trött efter att ha jobbat hårt hela helgen, men jag är pigg så är ingen idé att ens försöka att sova då! Nej det får bli en uppesittarkväll helt enkelt, då är det tur att man inte börjar förräns kl 13.00 imorrn!

Vad gör ni en kväll som denna??

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella