True blood

Sitter och tittar på avsnitt av True blood, jag har blivit helt besatt av den serien som så många andra ;) hehe Har tillbringat helgen i Vimmerby där av inga inlägg, klarar inte av deras sega internet. Inläggen kommer knappt upp och bilder är bara att glömma! Så det fick bli en myshelg utan bloggen!

Mammas bror från USA är hemma på besök och han och min mormor åker dit igen på torsdag så jag är ganska ledsen just nu :'( Mormor betyder väldigt mycket för mig och vi är riktiga kompisar så att inte få träffa henne på 3månader kommer att bli jättejobbigt! Men hon är cool min mormor, 82 år och åker till USA för 3 månader, det är inte många som gör :)

Hoppas att avsnittet laddat klart nu, är inne på säsong 2 :D Btw så är detta mitt första inlägg  med nya datorn, min mini PC vill säga ;P

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella