Tonight

Är det bara jag eller är det något konstigt med blogg.se??  Typ laddar inte upp alla inläggoch så vidare :S hel skumt! Seminariet idag gick jätte bra, tror jag :P Ne men jag hade mycket bra argument och var väl en av få som höll mig till saken, herregud så fort det är diskussioner så byter människor ämne why lixom???

Sedan fick jag även reda på min VFU plats, ska vara alldeles i närheten av vart vi bor på något som heter GrundVux och är till för vuxna som vill läsa in för årskurs 7-9. T.ex om man inte läst på länge, har svenska som andra språk, läsa upp betyg eller missat något ämne som krävs som behörigt för gymnasiet. Blir nog riktigt spännande och intressant! Kommer säkerligen få möta både de som är svaga i svenska, har bra betyg men saknar något och andra som behöver särskilt stöd etc. Så jag ser fram emot det, blir helt klart något utanför "the comfort zone"

Ikväll har vi ätit en riktigt god middag med karrékotlett, potatissallad, grönsallad, ungsbakade frallor och brieost. Till det blev det varsin corona med lime, yummie! ;)

Till senare har vi laddat upp med marabou daim, färsk ananas, kiwi, persikor, vindruvor och plommon. Dessutom blir det legally blond 3 ( och nej det är inte jonas som har valt film :P), kan kvällen bli bättre??

Såg på Dells hemsida förrut att min dator är skickad och att den är beräknad att komma till början av nästa vecka :D whiiiiieeeee!!!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella