The dogs

Godmorgon! Här hemma blev det en relativt tidig lördagsmorgon, vi gick upp kl 9 :P hehe men som sagt allt är relativt och 9 är tidigt för mig en helg! Imorgon kväll åker Nani hem vilket innebär att familjen är hemma från Mallorca :D Äntligen kanske jag kan få lite ordning här hemma eftersom Nanibanani fäller som jag vet inte vad, det är hår överallt!! Äckligt :S Jag har nog inte uppskattat Arnes icke-fällande päls tillräckligt mcket innan men det kommer jag göra nu. Herregud inte ett strå lämnar ju min lilla snuffs päls.

Sedan har vi blodigt mord på soffbords mattan varje dag! Arne brukar annars ha svårt att bita sönder leksakerna utan "leker" mermed dem som man ska. Men Nani däremot hon tuggar sönder allt och alla och jag plockar bomull till fördärvelse :P Men hon är så underbart snäll och gosig lilla Nani, vill alltid krypa upp i knäet eller ligga nära och Arne har haft en jätte rolig vecka. Men mamma lär ju få höra att det är minst lika jobbigt för oss att vara barnvakt åt Nani här som det är för dem att vara barnvakt åt Arne hemma hos dem :P haha

Idag ska jag försöka göra klart lite uppgifter som ska in nästa vecka, framförhållning kallas det ;D haha och sedan ska jag bara mysa med voffsarna, J jobbar :( Men vi klarar oss bra iaf. Vad skulle jag göra utan dem, utan Arne, när J jobbar så mycket helger och jag är helt själv! Hade inte fungerat heltenkelt!

Nu ska jag rädda det som är kvar utav en liten strumpa och sedan sätta igång med plugget!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Har just hittat hit till din blogg och tycker att den är jätte trevlig! Jag blev lite nyfiken på Arne och undrar vad han är för ras och hur är han till lynnet? Det finns ju inte så jätte många raser som inte fäller. Jag och min pojkvän funderar nämligen på att skaffa hund i framtiden, men eftersom han är lindrigt allergisk så måste det vara en ras som inte fäller så mycket hår :)

2009-09-05 » 18:35:49
URL: http://hiia.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella