Tentan är slut

Nu är tentan över och det börjar bli normalt! Igår jobbade vi i Pedsex på kåren vilket va jätte kul, hade varit ännu roligare om vi inte hade haft tenta dagen efter men de gamla peddarna lät oss med tenta slippa städet så vi kunde gå hemma och sova (02.00)! Super snällt verkligen!

Idag tänker jag slappa resten utav dagen, jag är jätte trött! Är eftertenta-mingel på kåren med 80-tals tema. Vore kul men frågan är om man orkar, behöver sova. Fast jag är ju ledig imorrn så vi får se...

Jag tänkte på det att jag börjar få en ganska stabil läsarkrets här på bloggen och jag skulle gärna vilja veta vem ni är? Men jag fattar ju att många vill vara anonyma och vill inte säga vem de är men det vore kul om så många som möjligt skulle kunna lämna en kommentar. Ni väljer själva vad ni vill avslöja, det räcker med ett namn eller om vi känner varandra eller liknande, du väljer! Men jag skulle bli jätte glad om ni ville ta er tid att skriva något :D

Vi provar ;)

Kommentarer
Postat av: Fröken Age

Jag kikar in här ibland!

2009-09-17 » 18:43:05
URL: http://www.metrobloggen.se/uragesliv
Postat av: Puff

Jag tittar ju in en del måste jag ju säga... ;) Haha.

Vi får ta en fika snart!

<3

2009-09-18 » 15:43:10
URL: http://annikasunmountain.wordpress.com
Postat av: sanna

Jag läser lite då och då:) Hoppas allt är bra med dig..

Kramar

2009-09-20 » 19:52:07
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella