Shopaholic

Idag träffade jag min kära vän Anna på café Påtår och efter massa prat, en jätte god tacopaj och en cola så begav vi oss ut en sväng på stan. Jag köpte lite smått och gott, bland annat så köpte jag kläder inför dansen i morgon. Ringde och kollade vad man skulle ha på sig och så tajt som möjligt fick jag som svar. Dock ska du kunna röra dig och andas lade kvinnan i luren till och jag pustade ut, vilken lättnad!

Satsade på ett par långa byxor som var tajta ner till vristen där de formade en liten nätt ballong samt ett lite längre tajt linne från Gina tricot, favorit affären btw! Tror det blir bra, vill ju ha kläder jag kan röra mig i dem obehindrat men samtidigt vill jag ju inte visa alla små skavanker ;P  *fniss* Men sen är frågan, kör man på barfota eller strumpor? Vet att man inte får korrekta skor under första kursen så jag antar att det blir barfota då för att få fäste?! Bäst att fixa till de små tossingarna så jag slipper skämmas!

Här är vad jag köpte idag!

BH och trosor (eller heter det troser?) från HM



Dansbyxa från Stadium

Stickad längre tröja från Gina Tricot



Lite längre baslinnen från Gina Tricot



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella