Look of today

Har lite bråttom börjar skolan kl 13! men tänkte slänga in en dagens outfit. Blev en helt annan från den jag hade igår iaf, vädret var inte alls detsamma idag :) men känner mig nöjd med hur resultatet för idag blev iaf :P

Idag har jag en föreläsning på 1½ h och sedan är det mingel på akademin om man funderar på att ansöka till Pedsex så sara och jag ska titta förbi och se om det är något att ha. Kanske mobilbloggar om tillfälle ges annars ses vi senare. Förresten kommer min dator imorgon redan enligt Schenker :D wiieee!!!

BTW ser ni J i fönstret? ;D Armbandet är det nya jag fick av mamma!

Kommentera gärna!


Kommentarer
Postat av: Jonas!

Vilket fint armband!!!

2009-09-08 » 00:20:22
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella