Gokväll ;D

Hej allihopa! Idag har det inte blivit mycket gjort vill jag lova. Först hade jag föreläsning och sedan gick Sara och jag och fikade på Johans café, mycket gott! Vid halv 5 var det mingel och antagning till Ped Sex Park, var sugen på att söka men kände en sån enorm nervositet. Men jag lyckades iaf fylla i en ansökan, ta mig in på intervjun och ta mig hem igen. Hel och fin och jättenöjd med mig själv! Så nu får vi se hur det blir :) Intervjun var i ett nedsläckt rum på kåren där ca 20 st pedsexare och pedexare satt med bara stearinljus som ljuskälla, kändes som i en skräkfilm eller nått, läskigt värre :P haha Gjorde bort mig lite på frågor med förkortningar, fan jag är kass på sånt. Tala klarspråk lixom :P haha men va inte så farligt. Dock hade de bara 7 tomma platser och över 30pers sökte så chansen är jätte liten att komma med men va en väldigt kul grej iaf :)

Nu ska jag sova, natti! P.S Imorgon får jag min dator :D wiieeee!!!

Kommentarer
Postat av: FS

sv: Nej, verkligen inte!

Jag lägger bara ut skvaller =)

2009-09-08 » 13:56:11
URL: http://falsksanning.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella