Förvirrad?

Hade helt glömt bort att jag skulle dansa balett idag, men som tur var kom jag på det när klockan var fem så jag hann ju gott och väl. Börjar ju inte dansen föräns sex.

Blev donken btw, var så trött efter dansen och dagen så kände att jag verkligen inte pallar att laga mat. Min matinspiration är lika med noll just nu också det donken blev ett bra val. Blev chicken nuggets, pommes, cola, sötsursås och en jordgubspaj :) mums! Har blivit lite småkär i pajerna igen, gillade dem förr men sen slutade jag men nu är jag på G igen. J och jag ska börja med matsedel nästa vecka så vi får lite koll på vad vi äter och slipper ha matinspirationen på topp varje dag. Vet man innan vad man ska laga så är det ju bara att sättaigång!

När jag kom hem förut så stod securitas i vår trappuppgång och höll på, vet inte vad som har hänt men de sa att det var lugnt iaf. Tror det är någon som försöker förstöra våra porttelefoner eller något. Annars har kanske brandlarmet gått :S läskigt*

Nu ska jag duscha innan IDOL och sedan har jag Efterlyst och True Blood inplanerat. Får se hur mycket jag tittar på de sist nämnda dock, måste dammsuga :P

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella