EDIT

Mitt inlägg som nyss kom upp som heter morgon var meningen att det skulle ha publicerats i morse men min dator dummade sig och hela bloggskiten låste sig så därför lägger jag ut inlägget nu. Så ni får helt enkelt läsa det som att det är morgon för det var imorse jag skrev det, innan skiten la ner ;D haha

ArneBanarne springer runt och piper i vår lägenhet
, det har blåst något fruktansvärt både igår och idag så hela balkongen hade fått sig en törn. Men innan jag hittade vad det var som han var så orolig för så hade jag kunnat bli tokig. Tillslut såg jag dock, eller Arne visade mig (han är otäckt smart ibland), att hans fårskinnsmatta ute på balkongen hade blåstrunt och låg upp&ner vilket gjorde att den såg mycket läskig ut ;P

Ikväll är de flesta på sittning men jag trodde att jag skulle ha andra tider på min VFU än jag har så jag köpte ingen biljett :( trist! Men är ganska trött iaf så det gör nog inget egentligen. Tråkigast är det att behöva laga mat idag, J jobbar till 11 och jag ahr verkligen inte någon inspiration alls :( Funderar starkt på donken men så är det ju dethär med matlåda tills imorrn. Ja matlådeförrådet får helt enkelt avgöra utfallet ;)

Något bra på TVn ikväll?? Synd att jag redan sett alla True Blood avsnitt annars är det ju den självklara favoriten!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella