Matlagning

Hej på er! Står och lagar lite mat, lite sent kanske men var så trött idag när jag kom hem att jag somnade. Så kan det gå och då blir det sen middag. J jobbar till kl.20.00 så det passar sig ju ganska bra, fast jag får nog tjuvstarta och börja att äta utan honom.


Idag var det ännu lite roligare på VFU:n, fick vara en i väldigt ambitiös klass som inte godtog vilket svar som helst så det blev en utmaning men en rolig sådan ;)





Maten är på G



Passar på att blogga lite när potatisen kokar  ;)



Jo men det blev gott, trots bloggning!


Kommentarer
Postat av: sara

Hallå!

Måste bara fråga var du har köpt såsen till fisken eller om receptet till den... Svara gärna i min blogg, hade uppskattat det! =)

Tack!

2009-09-23 » 21:20:45
URL: http://saradelahara.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella