Vaniljbullar

Var ute på söta Lily-bloggen, som är en av mina favoritbloggar, och såg att hon hade bakat super smarrigabullar. Snällt nog hade hon även lagt ut receptet hon använde sig av så nu har även jag bakat bullar. Lilybullar :D hihi


Jag har ett annat recept jag använder annars men sist vart bullarna jätte konstiga så nu tänkte jag att det var dags att prova något nytt och det blev ju riktigt bra! Valde att göra vaniljbullar för det är mina absoluta favoriter och eftersom jag är bagardotter vet jag att man inte ska snåla med fyllningen så jäklar i havet vad smaskiga de blev, och flötiga visserligen, men ska man äta bullar så är det ju inte för att gå ner i vikt så då kan man lika gärna göra det ordentligt ;D *fniss*


Nu har jag tänt ljus här hemma och ska trycka i mig lite smaskiga bullar tillsammans med min lilla Arnegris, han vill också gärna ha en bulle eller två.






Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Se så fina dom blev :D Skall nog göra en sats till jag också faktiskt.. :D

2009-10-03 » 17:52:08
URL: http://www.lindablom.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella