Underbara Lördag

Nu ska jag och min älskling njuta utav en riktig amerikanskfrukost, vi har myshelg denhär helgen så då måste man gå all-in på myset *fniss* Senare idag ska vi bege oss en sväng mot A6 och strosa i lite affärer och självklart får vi ju inte missa IKEA. Hoppas att de har börjat med julsakerna, det är ju extra mys på det :)

Ikväll har min älskling bestämt att han ska bjuda mig på middag så det blir en av våra favorit restauranger, La Dolce Vita. Som ni kanske förstår utav namnet så är det en italienskrestaurang med supergod pasta. Mums säger jag bara.



(Bilden är lånad ifrån http://img2.allposters.com/images/PTGPOD/636544-FB.jpg)

Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad härligt ni har det. här täcker pappa poolen och alicia går på marken i vimmerby

2009-10-10 » 12:10:51
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella