Shopping

Nu är vi hemma efter en supermysig tur på A6 och IKEA. Fick med mig en heldel hem  även att jag inte spenderade så mycket pengar! Sånt gillas ;D haha



Arne fick lite nya kompisar! Kostnad 33:- Billig i drift den där hunden ;) haha



Blev även lite myssaker från IKEA. Filt 19:- Servetter 19:-/st Värmeljus 59:- Stora värmeljus 39:-



Hittade dessa sötnosar inne på IEMS och kunde ju inte låta bli. Vet dock inte vart jag ska ha dem än? 59:-/st kostade dem.



Var bara tvungen att köpa dessa iskubsgrisar. Jag älskar grisar och dessa var bara för underbara!
För ynka priset 19:- Även dessa från IEMS



Min älskling övertalade mig att köpa denna "balerinakjol" vilket jag är väldigt glad att han gjorde. Den är supersöt på och sitter lite högre upp i midjan, färgen är ljust ljust grå. 199:- från BIK BOK



Blev även några söta örhängen från Ur&Penn.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella