Morgon

God Morgon, äntligen börjar vädret att spricka upp. Har stormat och ösregnat hela natten och då är det inte roligt att bo högst upp i ett hus. Låter som att hela taket ska flyga av :S Läskigt värre.

Idag ska jag städa hela lägenheten, bädda rent, äta en vaniljbulle på kanelbullensdag *fniss* och fika med Anna troligtvis.

Förresten måste jag tillägga att min lilla ommöblering här hemma gjorde sig mycket bra i kvällsljuset, med tända ljus och mysbelysning. Det är som Simon och Thomas säger: It's all about the light!

Nej nu ska jag ta tag i livet och bege mig mot dammsugaren. Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har rullat håret på mormor och klippt tommy. men nu ska jag också ta tag i min favoritmaskin:) tänkte på igår, måste du gå sådär på kvällarna. kan du inte gå på gården. tänk om det kommer dumma pojkar....mamma vill inte att du går ensam....

2009-10-04 » 11:56:02
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella