Hemtentamen

Tänkte bara säga att jag lever, man jag arbetar med min hemtentamen :( bläää!!

Har gjort uppgift 1 av 3 och det tog väl iofs bara 3h men är sjukt jobbigt med allt det akademiska. Alla citeringar, referenser i texten, upplägg och utformning plus att man ska få med allt de vill ha med. Till råga på allt så ska man ha med fördjupningar på allt men max skriva 2sidor, gaaahhh!!

Jag blir galen, en fördjupning för mig är typ 1sida per grej :S jobbigt! Men jag ska klara det :)

Så nu när jag har fått gnälla av mig lite på er så ska jag återgå till mitt arbete ;D haha vi hörs senare och då ska jag vara gladare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Läser lite här inne från och till!

Hoppas allt är bra med dig och att plugget flyter på bra.



:)



Tänkte bara höra vart du hade din första VFU och vad du fick göra ?



Varma hälsningar Linda K

2009-10-18 » 15:14:54
URL: http://neglect.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella