Go' Kväll

Go kväll bloggen, är allt bra med er?


Tro det eller ej men jag har köpt hela 5 julklappar och 3 födelsedagspresenter! haha Var inte alls min tanke när jag och J gav oss ut på stan tidigare idag. Kanske var det vinterkalla vädret som fick igång julklappsköpartagen eller så kan det helt enkelt ha varit därför att jag hittade så klockrena saker! Är helnöjd verkligen.


Ikväll har vi ätit hemmagjordpizza som vi fick över från igårkväll, hawaii och kebab, mums! Till efterrätt blev det varsitt wienerbröd och senare blir det nog vindruvor, som alla andra helger *skratt*


Är det något bra på TV ikväll måntro?? Någon som har något tips?

Imorrn blir det nog en lång sovmorgon för min del och senare tror jag att jag ska bege mig mot IKEA, det är alltid trevligt. Gå och strosa runt och kanske köpa lite ljus såhär i höstmörkret?! Kanske en ny favorit råtta till Arnis? Den har har nu har han tömt på allt innehåll och tuggat av svansen på så den är helt platt. Men än har han inte tröttnat, tvärtom!



En trött Johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

vihar sett på duktiga matilda lindström i lilla melodifestvalen och nu idol.

vad glad du ser ut på bilden. saknar dig masssor. kram mamma

ps har lagat supergott med musslor. ni ska få nästa gång....

2009-10-02 » 21:06:08
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella