Duktiga Johanna



Sitter och mosar i mig en bulle, det är gott!
Förresten fick jag nog, det absolut bästa berömmet, man kan få idag. Min handledare sa nämligen att jag har ett sånt naturligt sätt att röra mig kring eleverna och arbeta med dem att om hon inte visste vilken termin jag gick så skulle hon tro att jag var i slutet av min utbildning och snart var klar :D whieeeee!!! Tror ni jag blev glad eller?? Sedan la hon även till att jag kommer att bli en fantastisk lärare.

Vet inte varför jag sitter och "skryter" med det i bloggen men blev så fruktansvärt glad eftersom jag har hittat ett yrke som jag brinner för och tycker är så roligt och när någon då säger att man är duktig och ger beröm så är det en sån otroligt upplyftande känsla. Ungefär som YES JAG VALDE INTE BARA NÅGOT JAG GILLAR UTAN JAG ÄR DESSUTOM JÄKLIGT DUKTIG PÅ DET!

Eller varför be om ursäkt för att jag är duktig? J*la svennebanan land, klart ni tål att höra att jag är en duktig framtida lärare!? Eller hur? Grattis till mig :D *fniss*

Kommentarer
Postat av: JonasG!

Ja du blir världens duktigaste lärare och så är du världens bästa tjej också. Sen la du även in en väldigt söt bild på dig i det här inlägget. BULLARNA VA GODA!!! PUSS PUSS PUSS!!!

2009-10-06 » 21:26:35
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella