2u

Oj, nu har jag inte bloggat på ett tag så här kommer nu en hel drös med inlägg :) Jag har varit väldigt upptagen i veckan med anordnandet utav återinsparken, men nu är det över så nu kan jag blogga som vanligt!

Igår fick jag ett sms från min gulliga pojkvän att hans polare på jobbet hade världens finaste matlåda, nämligen smörgåstårta, och jag kunde ana antydningar på att det ville gärna Jonas ha också så vad gör man? Jo man är världens gulligaste flickvän och går ner till Malmborgs konditori och köper en stor, fin smörgåstårta, två chokladbollar och lite fina blommor :) Kände att det var dags att skämma bort min älskling lite och inte bara själv bli bortskämd!





Kommentarer
Postat av: Anonym

vad guligt!

2009-10-17 » 09:35:35
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella