Belladonna

Nu har bloggen sovit läääääänge men nu blir det ändring. Har fixat om i lägenheten så blir lite bilder på det imorgon för nu har jag en annan rolig nyhet!

Mamma och jag ska köpa en häst tillsammans. Hon heter Belladonna och är 1½år, efter Cairo. Just nu är hon brunspräcklig i färgen men blir troligen skimmel senare. Om allt går som det ska så kommer hon på torsdag. Lyckan är total!

Är långt kvar tills det är dags att börja träna henne men jag har en stark känsla av att mamma och jag kommer att göra något rikitgt bra utav henne!

Här kan ni se bilder utav henne och läsa lite mer om hennes stam!


Kommentarer
Postat av: Ebba Hesselgård :)

Vad kul ! :)

2009-11-09 » 14:51:11
URL: http://hesselgards.blogg.se/
Postat av: Anna Svensson

Hej Johanna!

Hoppas Donna och du funnit varandra - Hon är ljuvlig och att ni har framtiden för er helt säker på det. Krama henne från mig. (Fd ägare) // Anna

2009-11-14 » 22:01:01
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella