Trötter

Nu ska jag snart gå och lägga mig är sjukt trött :( Idag har jag iaf jobbat på Danish Crown, det gick jätte bra hade super kul verkligen :) love my job! Imorrn ska vi ses i skolan kl 08.00 (jäsp!) för att börja med ett arbete, där av den tidiga läggningstiden ;) hehe men vid 3 ska jag äntligen träffa min underbara Anna :) ska bli så roligt, har inte träffats på jätte länge fast vi bor i samma stad, vi är världens sämsta på att hålla kontakten typ :P men vi vet att vi finns där för varandra och att det blir samma sak när vi ses iaf. Det är verkligen bland det bästa med henne! :D Får se vad vi hittar på för något men lovar att uppdatera på bloggen och ta lite bilder oxå. Nu har jag äntligen laddat min kamera me så ska fota lägenheten och balkongen oxå så ni får se! :)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åååh! Det var så kul idag gumman!

Håller verkligen med om att vi är sämst på att hålla kontakten ibland, skärpning på den fronten! men som du säger så vet vi ju var vi har varandra ändå! du kan alltid slå en signal så ställer jag upp! oavsett vad det gäller!

jag hör av mig imorgon när jag kommer tillbaka från ridningen så styr vi upp kvällen tycker jag :)

puss pusss

2009-05-15 » 19:49:05
URL: http://annikasunmountain.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella