The Proposal

Igår va jag på världspremiären av The Proposal. Min söta vän Anna och hennes kompisar hade gratis biljetter från tv3 så jag hade turen att bli medbjuden :) Thanks! Hur som helst så va filmen helt grym :D Trodde från trailern att den skulle vara sisåsär men den var riktigt bra! Skrattade sjukt mycket och hela tiden det var klockren humor rätt igenom :D:D:D Kan verkligen rekommendera er att se den för den va som sagt i en klass för sig, bland det bästa på lääääänge! Blir att köpa den iaf när den finns tillsalu ;)
 Bilden tagen från

Riktigt trevlig kväll igår och tack Anna för att du också blev kissnödig så vi kunde springa ut tillsammans ;P hahaha galet!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anna

Så himla kul att du kunde komma med gumman! :D Annars hade vi ju haft en tom sittplats! O jag hade antagligen kissat ner mig! Haha. Men fan vad vi sprang alltså! Rekordtid måste det ha varit! :P

Pusss

2009-05-27 » 17:59:25
URL: http://annikasunmountain.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella