Tentadag

Idag har jag tenta vid 14.00 och jag är nervös :S Jag va dålig hela dagen igår med ont i magen, illamående och yrsel så blev inte så mycket plugg som jag ville :( Men ska sitta nu hela förmiddagen tänkte jag så är uppe tidigt :) Kunde inte blogga igår för det åska och blixtrade som satan här i Jönköping, går säkert att ha allt igång när man bor som vi gör men är lite skadad från min tid på landet så vi drog ur allt :P hehe men den va riktigt nära ett tag och det va flera uttryckningar så det va kanske lika bra! Arne tyckte det va spännande men vill gärna sitta hos mamma så att han visste vart han hade mig :P Regnade och blåste en massa me så vår palm på balkongen välte men handyman jag slet upp dörren, in med växten och fick med mig el-grillen i samma veva + A som sprang mellan mina ben med ut på balkongen (?) :P haha i kris klarar vi allt!

Nu ska jag gå och fixa mig återkommer efter tentan med uppdatering :D

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella