plugg,plugg

Sitter här och skriver en sammanfattning till min tenta på lördag, men det är farligt att sitta vid datorn har svårt att låta bli att kika runt :P Har redan skrivit 5 sidor utan att ha kommit halvvägs :S usch det bådar inte gott! Längtar tills jag ska börja engelska lärare till hösten, så mycket mer min grej alltså :P Men jag tänker att ekonomi är alltid bra att ha med sig! positiva tankar*

Jag har blivit oerhört ridsugen nu på senaste tiden eller mest tävlingssugen :P Bara att ta sig igenom skolan för sen blir det nog att hitta sig en polle igen :) Vill inte rida andras det är så tröttsamt! Jag vill göra som jag vill, som jag vet att det funkar för mig!

Förresten har vi fått det väldigt sommrigt i vår lägenhet nu :) Fina fräscha kuddar i soffan, ljuskreationer och blommor! Me like :D Tänkte jag ska visa er bilder nån dag men måste städa först :P hehe balkongen är klar oxå, härligt :)

Ne nu måste jag återgå till Organizations and leadership, leadership approaches väntar :(

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella