Klänningar

Kom på det att jag sa ju att jag skulle visa min studentklänning för ett tag sen men det blev aldrig av :( men den kommer nu ist! Jag älskar den verkligen, köpte den i London på Top Shop förra våren och är av märket Lipsy vilka gör helt underbara klänningar.



Som ni ser så är den rosa i många olika gammeldagsnyanser eller hur man ska förklara den? Den har knytband över axlarna och även i ryggen så det går att få den riktigt snyggt klockad! Jag älskar verkligen den här klänningen men vet inte riktigt när jag ska kunna få ha den igen :( kanske om någon gifter sig? :) Till hade jag iaf ett par gammelrosa metallic skimmrande sandaletter från London även dem.

Klänningen kostade ca 900kr om jag minns rätt och skorna runt 400kr vilket va bra pris för båda tycker jag iaf!

Till sommaren har jag hittat den perfekta looken! Fick en långklänning av mamma för ett tag sen som hon köpt på Lindex rea.

 Som ni ser så tänker jag att man matchar den med ett par platta gladiatorsandaler och helst en slapp stråhatt om man vågar det ;) Självklart blir det hela snyggast med en fin bränna till!

Vad tycker ni??? Hiss eller diss?

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ebba Hesselgård :)

Hiss såklart ! Du har ju så jäkla bra smak både när det gäller inredning och kläder :) Jag bara avgudar dig ! Jag har tur att jag har en så bra syster :) <33

2009-06-13 » 15:28:29
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella