Jobbet

Idag har jag jobbat på Danish, vilket gick skitbra rent ut sagt ;) Jag älskar verkligen mitt jobb där :) Alla är så trevliga och glad och man mår bra bara av att vara där!

Ikväll har jag pratat med min underbara Jonna på telefonen, alltid lika trevligt :) Sen har jag även packat allt jag ska ha med mig till Vimmerby när vi åker hem imorrn, jag ska ju stanna i 10 dagar :D:D:D Ska bli så mysigt!

Men nu ringde J och sa att de slutade tidigare än 23 så nu måste jag åka och hämta hem honom :)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: JonasG

Nu är jag i Jönköping helt ensam i lägenheten :(

Saknar dig min älskling! Puss puss pusssss!! Älskar dig :)

2009-06-01 » 22:54:32
Postat av: Anna

Haha. Privatchaufför Johanna alltså? ;)

Funderar lite på att komma till Jkpg nästa helg (söndag-måndag). Är du kvar i stan då eller åker du till vimmerby över midsommar?

Puss på dig!

2009-06-14 » 10:22:57
URL: http://annikasunmountain.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella