Hemmakväll???

Nu är jag hemma från jobbet, slutade 16.30 och har hunnit ut en sväng med A oxå :) Ska nog inte blogga så mycket idag, eller sitta vid datorn överhuvud taget. Fick så himla ont mellan skulderbladen efter att ha suttit hela dagen igår och sen jobb på det där jag bara sitter vi ett skrivbord hela tiden, aj aj säger jag bara :'( Har iaf bestämt mig för att skicka tillbaka de höga skorna då jag tycker att remmarna sitter för löst (har en för tunn fot) tråkigt men är rädd att jag vrickar sönder mig om de inte sitter om ordentligt!
Nu ska jag gå och plugga till min tenta, blä!!!

Såhär såg jag ut idag iaf :)


Tisha Ny från HM 69.50:- (har en stl 40 för att den ska bli längre och ge ett lite slappare intryck)
Jeans Gina Tricot
Rosettdiadem Gina Tricot
Håret är lockat med min superbra 2in1 värmetång som ger stora lockar á la Hollywood ;)

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt som en karamell:)

2009-05-08 » 15:44:35
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella