Hej alla läsare

Förlåt för att jag ahr bloggat så dåligt nu ett tag :( Jag har helt enkelt haft sjukt mycket att göra med skola och jobb och sen besök! Men nu ska jag försöka bättra mig!

Hur som helst så har mina skor från Halens kommit :D Båda paren passade super bra och är helt hundra på att jag ska ha dem platta men blev väldigt osäker nu på de höga! Innan va de dem jag varit mest uppspelt för men nu vet jag inte. Jonas tyckte de va jätte fina, han e så gullig, och de satt kanon men tyckte kanske remmarna kunde suttit om lite mer sen så är tåklacken uppåtlutande vilket gör att det känns lite som man gungar när man går. Fast det är väl iofs en vanesak! Så nu tänkte jag vända mig till er, vad tycker ni??? Dela med er av era tankar kring båda skorna och hjälp mig lite :)

Här kommer lite bilder som underlättar ;)



Skulle bli jätte glad om ni ville hjälpa mig med detta! Skriv en kommentar eller två ;)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: sofia

Dom med klack var snyggast måste jag säga, tummen upp =) pussis

2009-05-07 » 14:39:01
URL: http://sofia89.babyblogg.se
Postat av: mamma

båda var jättefina men klokt att tänka på vrickade fötter:)

2009-05-07 » 19:51:48
Postat av: Ebba Hesselgård (:

Jag tyckte att de höga var skit snygga ! Bara älskar dem . Jag tycker att du ska ta dem (: <33

2009-05-12 » 12:46:19
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella