Gymkort xD

Vet ni, idag fick jag ett gymkort utav älsklingen :) så han och jag var en sväng på gymmet och tränade lite :P men jag va inte direkt i bästa form upptäcktes ganska snart och efter utfall med skivstång så fick jag vara glad att jag kom ner för trappen xD haha men pået igen så blir det nog bättre ;) hihi
Dessutom har jag städat och tvättat idag och känt mig allmänt duktig :) hehe imorrn blir det skola, vi ska göra klart ett arbete (förhoppningsvis) men hoppas vi kan va effektiva och bli klara fort!

Peace out!


Kommentarer
Postat av: sofia

ett gymkort sitter aldrig fel =)

2009-05-13 » 14:04:28
URL: http://diamantmamman.blogg.se/
Postat av: Anna

Gymkort? var nånstans? Gissar på friskis va?!

Hmm... skulle behöva nån som peppar mig att ta mig iväg till sense... gymkortet känns som rätt bortkastade pengar för tillfället... köpte i oktober o har sedan nyår gått typ 5 ggr... Nåt är ju fel när man tränar sig i form för vintern när man ändå är påpälsad liksom! ;)

På fredag ses vi vännen! ska bli så himla roligt! :D :D

Puss <3

2009-05-13 » 19:58:20
URL: http://annikasunmountain.wordpress.com
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella