Dagens

Idag har varit en lång men mycket bra dag :) Den började med att vi satt några tjejer i skolan och skrev på vårt organizations arbete och kändes faktiskt som att vi kom en bra bit. Efter det gick vi på förläsning, en gästföreläsning som inte alls va så dålig som jag trott! Toppen! :D Sen fick jag äntligen träffa min underbara Anna :D:D Vi gick till Johans café och tog varsin fudgekladdkaka, vilket va bland det godaste jag har ätit i tårt-/paj-/kak- väg :P Till det blev det en iste persika till mig och en latte till Anna. I 3h satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord och det var skönt att kunna prata ut om vissa saker med en riktig vän (irl) är svårt att prata om djupa saker över telefonen med de hemma i vimmerby så det va mycket uppskattat från min sida :) Men självklart glömde jag ta några kort :( men vi ska ses imorrnkväll så lovar att jag ska fota lite då!
Efter fikat gick Jonas och jag till friskis och tränade lite, va superskönt! Blev mage, bröst och lite rygg, men sen sa min rygg ifrån så ska fråga någon nästa gång om övningar som passar min rygg bättre eftersom den är lite special :P Det Jonas tränar funkade inte alls på mig :/

Efter träningen skyndade vi hem och duschade och fixade oss innan vi drog till La Dolce Vita och åt middag (italienskt), blev en jättegod förrät med lite blandning av italienska delikatesser sen blev det pasta för min del och oxfilé till J! Allt va verkligen super gott :)

Imorrn ska jag städa lite till kvällen och sitta med lite skoljobb oxå, J jobbar så blir mycket egentid!

 Jag på resturangen
 Kärleken <3
 Min pasta!
 J's mat
 Jag

Peace out!

Kommentarer
Postat av: mamma

vad fina ni är!! vad betyder (irl)?

kram mamma

2009-05-16 » 09:02:11
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella