Dagens

Hej allt bra med er idag? Men mig är det toppen, förrutom vädret och min enorma träningsvärk som gör skrivandet av detta inlägg nästan omöjligt ;) hihi Idag började jag kl 0800 med att vi gjorde vår presentation på Öhrlings PwC vilket gick jätte bra och vi fick mycket bra respons! Sedan innan vi gick fick vi varsin goodiebag, som tack för hjälpen eller nått, däri va det sittunderlag, flasköppnare och en BIOBILJETT :D:D Yes! Så tack världens bästa fadderföretag!

Efter det gick jag hem till Arne igen, blev ingen lång sträcka då vi bor på samma gata som deras kontor :P men iaf så gick A och jag och la oss i sängen igen och sov till 12.20. Vi va helt slut båda två :P Nu har jag iaf varit på stan en sväng och fixat en födelsedagpresent och även en morsdagpresent :)

Nu ska jag unna mig lite rostatbröd och oboj ;) det får man när man har träningsverk så det sjunger om det!

Så här ordentlig har jag sett ut på presentationerna iaf :)


Efter det blev det mer såhär ;)


Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella