Dagens

Idag har jag varit i skolan, började med att komma försent!! Eller jag trodde det men det visade sig att vi hade bestämt tid en halvtimma senare så jag var väldigt i tid :P Vi satt och gjorde det sista inför vårt "boardmeeting" som vi ska ha imorrn då vi ska presentera en marknadsundersökning och lösning för vår lärare. Vi har haft Öhrligns PwC som företag och kollat på hur borttagandet av revisionsplikten påverkar civilekonomerna på JIBS (min skola) när det kommer till inriktningsval. Så imorrn ska vi alltså presentera det, vi har 50min så vi får babbla på bäst det går :P Så nu måste jag öva hela kvällen på allt jag ska säga så jag kan det imorrn och allt sker på engelska vilket är skitkul :D

Men nu är jag hemma iaf med båda mina älsklingar och vi ska mysa ett litet tag innan jag drar igång som en jäkla "brittisk snobb" som Anna brukar kalla mig när jag pratar engelska och verkligen går in för det :P haha eftersom jag älskar teater så blir det lite av en show från min sida bara för att det är kul men i sånahär sammanhang så brukar det va positivt :P haha vi får se! Mer om det imorrn..

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella