Bal i Vimmerby

I helgen va det bal i Vimmerby och jag va där för att titta på min underbaring Jonna :D Mamma gjorde håret och jag fick äran att sminka vilket va skit kul :) Värsta nöjd blev jag med resultatet och jag tror Jonna blev det med ;) Jag la en bra grund innan jag grundade med en ljuslila ögonskugga på ögonen, sen la jag en mörklila ton längs fransraden och ut i små svansar på sidorna innan det blev en kajalrand precis vid fransroten för att markera ögat ytterligare! Riktigt snyggt om ni frågar mig :)

Hur som helst så va Jonna jätte hur fin som helst! Blev självklart lite bilder oxå :)

 Gillar detta kort ;)
 Hejman gick på balen med Jonas och mig :)
 Hejmans syster Sara (Jonas kusin) gick också bal och hon var superfin hon med :)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Jonna

superduper snygg sminkning!!! :D

2009-05-27 » 17:09:47
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella