Arg och biff

Presentationen idag gick väl okej, förrutom att han vi gjorde den för va helt ointresserad :( Han lyssnade inte på vad vi sa och ställde frågor som vi nyss besvarat och som han hade kunnat svaret på om han hade lyssnat och vet ni va han sa när vi sa att vi sagt det lite tidigare:
- Ja det gjorde ni nog jag har inte lyssnat så noga!!!!

Vilken jävla lärare säger och gör så???? Jag blir så sur och sen ägnade han all tid efter presentationen åt att sätta dit oss typ! Vilken idiot säger jag bara, så himla otrevlig och elak.

Efter det åkte jag iaf hem och sov ett tag, va lite väl arg kände jag så ville börja om dagen ;) Nu har J och jag ätit varsin hamburgare och snart ska vi gå och träna lite. Måste skriva lite på ett arbete ikväll med och översätta min presentation till svenska eftersom vi ska presentera för Öhrlings imorrn! Nervöst :S :P

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella