Vårsolen tittar fram

Idag har det varit underbart väder här i Jönköping, visst är det lite små kyligt men solen skiner och jag är glad :D Jonas, jag och Arne åkte till djuraffären en sväng för bäbisen behövde nytt halsband eftersom han växer så mycket hela tiden. Blev en svart sele med röda och gröna blommor med ett matchande koppel till. Självklart kunde vi inte gå därifrån utan lite godis oxå ;P

Efter det åkte vi ut i skogen en sväng så Arne kunde få springa och busa lite. Tror Jonas och jag tyckte det va minst lika roligt :) Sen blev det grillade revben och potatissallad, men köttet var alldeles för mycket kryddat för min smak! Mätt lyckades jag dock bli iaf ;)  Fick även veta att jag ska på anställningsintervju imorrn kl 14.00. Det är ett amerikanskt företag som säljer någon maskin av något slag. Så min uppgift skulle då vara direktförsäljare vilket passar mig! Älskar sån typ av arbete! Det dumma är att det inte blir utgång för min del ikväll då, känner att jag är alldeles för trött för det och intervju. Men men det är juh inte sista gången precis ;)

Hoppas tjejerna har kul utan mig, vilket jag tror de har ;)

Nu ska jag mysa med mina underbaringar <3

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella