Varför??

En liten fråga bara. Om man vill läsa någons blogg och har en fråga så tycker jag att man skriver namn! Jag kommer inte dömma någon för vilken fråga den ställer eller varför den gör det. Men vill gärna vet vem jag skriver med. Att vara anonym är fel och eftersom jag är väldigt öppen med vad jag skriver här i bloggen så vore jag tacksam om ni som kommenterar är det oxå!
T.ex. Jag har fått denna angående mitt förra inlägg:

har du tänkt på hur du beter dig med någon gång ?
bara en vanlig fråga-

2009-03-30 @ 22:06:32
Mitt svar på detta är
Postat av: Johanna

Ja självklart, det gör jag ofta! Försöker verkligen tänka på hur jag själv vill bli behandlad! Men varför vara anonym vågar du inte säga vem du är eller var det bara för det var en sån fråga som kan läsas som att jag ev. har gjort dig något??? skulle vara tacksam om du skrev namn! :)

Om man dock envisas med att vara anonym så borde man tänka på hur man utformar sin fråga. Den ovan har en sån attityd som antyder att personen som skrivit den anser att jag behandlat den illa och därför skulle jag gärna vilja vet vem han eller hon är! Det låter mer som en attack än en fråga! Fegt att vara anonym och ska det vara så så kommer det bli lösenord på bloggen! För kommentaren är precis som min antydan i förra inlägget, garanterat en tjej som av någon anledning stör sig på mig och har dålig självkänsla så sorry att jag träffade din ömma punkt med mitt inlägg men skriv namn nästa gång!

Peace out!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella