Underbar dag

Idag har varit en super mysig dag! :) Familjen kom vid kl 10 och då blev det en stor frukost med äggröra, bacon, mackor, frukt, grönsaker och yoghurt! Efter det gick vi en sväng på stan, Mamma och Lotta (faster) skulle ha kläder till en 40års fest och jag skulle väl inte ha nått egentligen :P Jag lyckades iaf komma hem med en klänning, en jacka, en t-shirt, en mascara och en fransböjare :)


Jacka Åhléns 349:-
Klänning Gina tricot 149:-
T-shirt Gina tricot 99:-
Fick även ett presentkort på HM för 100kr av mamsen, Thanks!
Klänningen och T-shirten (som det förövrigt står I <3 my boyfriend på :P) fick jag av min underbara pojkvän! Han är finast :)

Är så kul med fina vår och sommar kläder i garderoben, bara man kan få ta på sig det snart!!!

Iaf, efter shoppingen fick vi super god middag av älsklingen med tigerräkor och pasta, sedan provfixade jag mammas och Lottas hår tills nästa helg då de ska på fest! Jag ska sminka och fixa håren på dem :)

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Jonna

du fastnade för mascaran ser jag ;) puss på dig <3

2009-03-29 » 18:25:18
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella