tv och varmamackor

Denna lördagskväll innebär mycket tv och mys med mina underbaraste! Är hur skönt som helst att bara 'va' med dem man tycker om. Känns konstigt nog som att man måste sova snart iaf, det är ju framställning av klockan i natt och då förlorar man ju en timme. Visst det blir ljusare tidigare och dagarna blir längre men jag gillar när klockan går åt andra hållet för att man får en extra timme. fast är iofs bara den natten som man känner av det så det kan väl kvitta :P
Längtar efter vår nu iaf, vill ta på mig min nya lilla jeansjacka och ett par shorts, vore hur nice som helst!

Jaja imorrn blir det ikea iaf, hoppas på nya gardiner och ett par soffkuddar. Kanske vi kan köpa några nya glas oxå eftersom både jonas och jag har lyckats ta sönder ett ur varje serie. TYPISKT!

Nu ska jag mysa vidare denna lördagskväll!

Peace out!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella