Tjejer!

Det finns så många elaka människor på denna jord. De har alla sina metoder för sina hemskheter och det känns som de alla försöker bräcka varandra! Men en sak är ta mig fan säkert, tjejer är värst av dem alla! Det finns inga som kan vara så elaka som dem. Och det knäppaste med dem är att de är elaka mot de av sin egen art, alltså andra tjejer. Terroristerna håller iaf ihop och nasisterna oxå men tjejer gör allt för att trycka ner andra tjejer! Detta gör mig vansinnig verkligen, de förstör livet för så många och får dem att gå runt med en klump i magen hela dagarna. Fuck off flickor små! Väx upp och bete er som folk detta är juh sjukt, det är äckligt tycker jag! Jag blir helt tokig på sånna saker, kanske för att jag själv har upplevt det alltför många gånger och vet hur det känns! Det roliga är att man tror att det slutar när man blir äldre men tydligen är det så att är man en gång en mobbare så är man alltid en mobbare. Fatta vilket låååågt självförtroende dessa tjejer har när de inte ens som vuxna kan beté (stavning?) sig som folk. Stackars dem! Så alla tjejer som läser detta, även om ni tänker att det inte gäller er så tänk på hur du är mot andra människor, ransaka dig själv! Och för gudsskull håll ihop och stötta varandra. Vi tjejer har det tufft i livet som det är utan att vi själva trycker ner varandra! TÄNK PÅ DET!!!!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du tänkt på hur du beter dig med någon gång ?

bara en vanlig fråga-

2009-03-30 » 22:06:32
Postat av: Johanna

Ja självklart, det gör jag ofta! Försöker verkligen tänka på hur jag själv vill bli behandlad! Men varför vara anonym vågar du inte säga vem du är eller var det bara för det var en sån fråga som kan läsas som att jag ev. har gjort dig något??? skulle vara tacksam om du skrev namn! :)

2009-03-30 » 23:28:05
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella