Morning

Inatt har arne sovit hela natten utan att behöva gå ut! Vi sov från kl 23-10 fatta att det är 11h för vår lilla skrutt :D han är så begåvad ;) tsss!

Idag hoppas jag att jag kan få hämta ut min nya telefon innan jonas ska till jobbet. Måste även ut till Ica i Hovslätt där vi bodde förrut för även att jag har adressändrat på Bokus hemsida så kom mina nya böcker dit iaf! :S skit surt verkligen, skrev t.o.m ett mail till kundtjänst så det inte skulle bli fel men icke! Så det är bara att bita i det sura äpplet och masa sig ut dit! Är ledig idag så tänkte börja plugga in de nya kurserna, annars kunde jonas åkt själv när han ska till jobbet eftersom det är åt samma håll!

Den här har jag tänkt att ta istället för min gamla



Vad tycker ni??? Någon annan som är bättre kanske??? Kommentera!

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella