Ljust ute ikväll

Va skönt det är med sommar tid!!! Det är ljust så länge och man blir så glad bara :) Idag har vi varit på Ikea, vi skulle ha gardiner men blev både gardiner, skrivbord, glas, bäddset och ett nytt tyg till att klä in min skrivbordsstol! Fick ett jätte bra pris på skrivbordet men gardinerna va skit dyra :S typ 1000 spänn! Galet mycket för gardiner tycker jag!

 Min lilla skrivbordshörna (där den blå stolen stod förrut, för er som varit hemma hos oss)
Bordet är ett ihop plock från serien Galant på Ikea. Kostar ca 700kr och finns inte bland tagsjälv varorna!


 Äntligen gardiner som täcker det enorma fönstret. Men nu måste vi flytta tavlan till över sängen i stället! Men älskar resultatet :)

 Passade även på att sätta upp ett par gamla gardiner vid matbordet, blev som ett helt nytt rum i rummet! :) Observera att Jonas är med på ett hörn i bilden :P han är jag oxå nöjd med :) hihi



Så vad tycker ni om resultatet?? Inte världens bästa bilder men jag tycker det blev skit fint!

Peace out!

Kommentarer
Postat av: JonasG

Hahaha! Cool kille i fönstret!! :) Nu har jag diskat lite o ätit frukost och varit ute 2 gånger med arne. Passade på att slänga kartongerna o det som var kvar från bordet! Hoppas du kommer hem innan jag går till jobbet! Puss puss älsklingen

2009-03-30 » 11:44:07
URL: http://apanshangout.blogspot.com
Postat av: ebba hesselgård :)

snyggt ni verkar ha det !

Vill komma och hälsa på snart :) <33

2009-03-30 » 12:52:42
Postat av: Anonym

snyggt ni verkar ha det !

Vill komma och hälsa på snart :) <33

2009-03-30 » 12:53:13
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella