Jobb sökes

Jaha idag bar det av till Värnamo för jobbintervjun jag skrev om igår :) Jonas var snäll och tog ledigt från jobbet för att köra eftersom det var så dåligt väder! Iaf, hon jag träffade pratade massa om arbetet, lön, karriär osv. sen fick jag berätta lite om mig men kändes inte som att hon riktigt brydde sig om vad jag sa! Så vi åkte hem och drog igång med storstädningen, välbehövligt! Arne va glad att vara hemma igen efter en lång dag i bilen, han ska med överallt, så han satte igång med sitt. Vilket innebär att skälla hysteriskt på dammsugaren och jaga skurmoppen! Mitt i allt detta så ringer telefonen, men jag som dammsugar förfullt hör juh inte detta. Sen ser jag att de har ringt från jobbet jag sökte, What is this?! typ, ringer redan???. Ringer upp men är upptaget, nervöst... Så tillslut ringer dem igen och säger:

- Hej Johanna, Tina från Alere AB här. Vi fick ett jätte gott intryck av dig och undrar om du vill komma på utbildning på tisdag?!

Hihi YES! :) Skit gutt rent ut sagt!

Nu ska vi åka till ica maxi och shoppa loss :P mamma, mormor, syster och faster kommer imorrn för en heldag med shopping och mys, me like!

Har en ny irritation nu med men hinner inte skriva mer nu får bli ikväll!

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella