Godmorgon

Godmorgon allihopa är ni vakna??? kommit ihåg att ställa fram klockan 1h?? Vi här hemma är iaf uppe, med tuppen känns det som :P jonas föräldrar är påväg så gäller att kliva upp och fixa allt och sig själv!! Fick se en skitstor röd tv4 buss på parkeringen nedan, känns som att de oxå försöker klämma ut det sista från Alcamahistorien. Men hela den grejen är lite rolig faktiskt. Alcamo är den bästa pizzerian här i jönköpingskommun och den enda som varje år klarar hälsotestet! För typ 2veckor sedan, en tisdag, var jag och Jonas där och köpte mat. Det ligger ganska nära oss så det är skönt :) Två dagar seare sitter jag och surfar på Aftonbladet och läser att över 300sjuka från pizzeria Alcamo i Jönköping :S Läser man vidare står det oxå att dessa blivit sjuka efter att ha ätit på pizzerian i tisdags, TISDAGS, samma dag som vi var där. Tur vi hade tänkte vi, sen ringer mamma ytterligare några dagar senare och frågar hur vi mår, jo bra svarade jag hurså?? Nej ville bara kolla för nu är det tydligen över 600 som har blivit sjuka från Alcamo!!!! Fattar ni vilket flax vi har haft, vi kanske tillochmed är de enda som inte blivit sjuka. Är säkert nån mer men iaf! Jag tror iaf att jag har svaret, jag har blivit kär i Proviva och dricker massor hela tiden. Jag är 100% säker på att det tillsammans med att jag brukar, peppar peppar, slippa magsjuka gjorde att vi klarade oss!

Vilken historia va??? :P blir nått för barnbarnen ;) Nu ska jag duscha!

Peace out!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella