Galna människor!

Alltså vad är detta med Linda Rosing och en 19åring. Jag letar efter en man som jag kan se upp till och som kan vara en bra förebild för mina barn så därför gillar jag Hugo som är 19år gammal och inte åstadkommit ett skvatt än. Han är ju faktiskt hela what 5-6år? äldre än mitt äldsta barn! *LOL*

En fråga, är det bara jag eller har ni varit med om något liknande?? (kommentera gärna)
När jag och jonas går ut med vår underbaring Arne så vill alla komma fram och hälsa. Det var ju gulligt första veckan men nu är det galet jobbigt!! Jag menar han får ju spelet varje gång vi går ut med honom och någon går förbi för han tror att alla vill hälsa på honom. (I efterhand trögt av oss från början att låta honom hälsa men vad gör man svårt att säga nej tycker jag) Visst han är jätte söt och gullig men vi vet redan det tack* och vad har allmänheten för rätt att hälsa på vår hund bara för att vi är ute och går med honom?? och de som "kallar" på honom för att han ska springa fram till dem vad fan tror de att de håller på med. Vad ger dem för rätt att göra så????

Alla hundar älskar mig de dras till mig vad det nån som sa. Ja men klart som fan om du står och ropar på hunden och visslar! Hundar är av naturen sociala varelser så klart att en helt otränad liten valp kommer om du visslar på den, han blir ju överlycklig! Så nu får jag gå som polisen och säga det att nej tyvärr du får inte hälsa för han blir dum i huvudet och hoppar på varenda kotte han ser. Vissa är ju livrädda för hundar även om de är en tvärhand höga. Han fattar ju inte vem som är rädd eller inte! Och vem får ta skiten??? Jo jag! Jag springer runt och säger förlåt och nej det får du inte, jippie! Visst man kan få hälsa men fråga ägaren och inte hunden! Vad tycker du??
Btw så är det en mensvärksterrier!

Ne nu har mina två underbaringar slocknat i soffan så är dags att göra dem sällskap. Ska gå ut med Arne med innan natten så får hoppas att mänskligheten sover ;)

Slänger in en bild på Arne med så ni vet vad jag pratar om =)




Peace out!

Kommentarer
Postat av: Ebba Hesselgård

Så sööt han e ! Lilla Arne , kul föresten att du skaffat en blogg så jag kan läsa om vad som händer när du inte är här :)

2009-03-29 » 16:29:10
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:




Till Gabriella